heartbeat

Monday, April 22, 2013

It's my birthday.. it's earth day too..

Assalamualaikum..

Syukur Alhamdulillah, hari ini 22 April, it's my birthday uolls ;)) daaaaan ianya juga Earth day uolls.. Happy international mother earth day.

I feel so lucky when my birthday falls on April 22nd, Earth Day. I love the fact that my birthday falls on such an important day. It's feel like everybody in the world is celebrating my birthday too ;))

Tahun 2013, usiaku dah menjangkau 32 tahun. Ianya merupakan 32 tahun yang penuh pengalaman indah, suka duka, pahit manis kelat kelat sikit. Dah bermacam yang aku lalui. Semuanya mempunyai cerita yang tersendiri. Yang paling indah bila dianugerahi dengan 2 cahaya mata yang sangat cantil yang handsome daaaaaan seorang lagi cahaya mata yang handsome bakal dilahirkan tak lama lagi uolls. Kiranya cahaya mata ke3 ini adalah hadiah dari diri sendiri untuk dii sendiri pada tahun ini ye ;) ahaks.. Bersyukur dengan kurniaan-Mu Ya Allah.

Terima kasih buat bondaku, yang telah mengandung selama 9 bulan dengan sabarnya dan melahirkan aku dengan selamatnya 32 tahun yang lepas. Besar perngorbananmu ketika melahirkan daku melalui pembedahan. Ianya merupakan operasi kelahiran secara pembedahan yang pertama di lakukan di negeri Pahang pada tahun 1981. Bangga jugak aku ni hehehe.. Terima kasih bonda..

Happy birthday to me,
Happy birthday to me,
Happy birthday to me,
Happy birthday to me...






No comments:

Post a Comment