heartbeat

Monday, November 5, 2012

Bercuti? Holiday?

Assalamualaikum..

Akhirnya setelah berkurun merancang... Dapat jugak membawa anak dara dan anak teruna bercuti.. Yeah! Bercuti uolls! Sangat lah happy aku ni kan.. Yelah, dah tak berkerja ni kewangan diri sendiri menjadi kempis dan terpaksa memendam rasa nak pegi melancong sana sini sinun..

Tapi, alhamdulillah.. Berkat doa dan kesabaran yang tinggi yang dok ada dalam diri aku ni kan.. Dapatlah jugak aku bercuti walaupon cuti yang pendek aje.. Jadi laaaa dari tak ada langsung kan.. Alhamdulillah bersyukur sangat. Haisssh! Tak sabar menanti tarikh itu.. Insya Allah 12-14 November 2012 akan bercutilah kami sekeluarga.. Yeeehaaaa.. Ke mana? Suprise bole? Alah bukan jauh sangat pon.. Tapi cukup lah untuk permulaan, mana tau lepas percutian pendek ni dapat memberi suamiku inspirasi untuk membawa kami lagi ke tempat-tempat lain pulak.. Ye dop?? Amin.. ( wah! Cepat aje kau mengaminkan doa kan ) hahaha..
Wahai tarikh itu, cepatlah tiba!! Eh! Mari mengemas baju-bajuan.. Wah! Excited betul kau! Lalalala..
Nanti lepas balik dari bercuti, aku update.. Untuk kenangan diri sendiri la jugak kan.. Esok-esok dah tua, boleh gak mengimbas kenangan terindah. Cewaah..

Hai... Mood bercuti dah mai.. Dah mai... Syoknyaaaaaa...

No comments:

Post a Comment