heartbeat

Friday, November 2, 2012

Tak sihat tak sedap badan...

Assalamualaikum...

Di hari petang berserta hujan dengan guruh ini membuatkan aku yang sakit ni makin sakit.. Hai... Hari pon macam turut serta dengan ape yang aku rasai sekarang ni...

Lately ni kan aku rasa tak sihat. Rada tak sedap badan. Rasa sakit la senang kata... Aduhai badanku.. Rasa macam-macam ada.. Semua tak kena.. Mood berpusing 360! Huh! Memang mengerikan beb..

Sekarang ni entah apa yang aku rada pon tak pasti.. Bercampur baur semuanya.. Aku harap aku kuat u tuk membaik pulih diriku ini. Aku memerlukan kekuatan yang sangat besar untuk aku sembuh.

"Ya Allah kuatkanlah diriku ini. Aku yakin dengan kektentuan yang Kau berikan ini. Ya Allah, hanya pada-Mu aku berserah kerana aku yakin hanya Engkau yang Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk diri aku sebagai hamba-Mu."

No comments:

Post a Comment