heartbeat

Friday, April 22, 2011

22 April 2011

 Bismillahirrahmanirrahim

Allahuma salli ala Muhammadin wa aale Muhammad

Assalamualaikum..

Bersyukur ke hadrat Allah SWT, kerana dengan limpah kurniaan dari-Nya, kini aku melangkah setahun lagi dalam kalendar kehidupanku.

Hari ini tepat jam 10:17pagi, aku berusia 30 tahun. Aku bersyukur dengan izin dari Allah SWT, sempat juga aku  menghirup udara segar pemberian dari-Nya. Merasa juga aku dengan kenikmatan hidup ihsan dari-Nya.

Sesungguhnya aku bersyukur dengan pemberian Allah yang mengizinkan aku terus bernafas dan melalui kehidupan ini dengan tabah dan bersyukur.

Semoga Allah merahmati dan memberkati diriku dan kalian semua. Semoga Allah melindungi diriku dan kalian semua. Aku berdoa pada-Mu Ya Allah, semoga doaku dan hajatku diperkenankan oleh Allah SWT. Insya Allah..

Semoga hari-hari yang ku lalui akan diberkati oleh-Mu Ya Allah.

Happy birthday to ME.. :)

No comments:

Post a Comment