heartbeat

Thursday, March 4, 2010

Online Education - Score A


Hola..

Arini I nak share satu cerita yang menarik.. sangat menarik ok :)) pasal online education.. tersangat la effective kan.. Since kita hidup di zaman  serba canngih ni kan.. serba-serbi nak online aje.. ape kata kita masukkan sekali agenda pembelajaran dan berlajar ni dalam online version jugak.. ada jugak faedahnya kan.. maklumlah baru lah orang nampak canggih kan.. :))

Anyway, online education yang I nak share ni, sangat seronok tau.. kita tak payah la nak susah payah, meredah panas nan membara di luar sana tu kan.. maklumlah sekarang kan musim panas, jadi nak kena lah jadi cerdik sikit, gunakan apa saja source yang ada untuk kita belajar dan belajar dan belajar.. penggunaan nya sangat effective..mudah sangat..tak payah nak pening-peningkan kepala tu..

ceritanya begini.. sebelum ni kita menggunakan pelbagai cara untuk membuat revision seperti tuisyen, study group, private tuisyen, belajar sendiri dan bermacam-macam cara lagi.. Sekarang ini, di zaman yang serba canggih ini, terdapat satu lagi cara yang sedang hangat di perkatakan.. cara ini tersangat mudah. kita tak perlu nak bersusah payah untuk mendapatkannya. hanya menggunakan jari jemari dan jugak ilmu pelajaran yang kita ada.. program ini di beri nama Score A. Cuba tengok gambar di bawah ni, nampak menarik kan?? CONFIRM!! Memang menarik!, sangat efektif.. Senang nak ikuti program ni.

Program ini sedang pesat berkembang di seluruh Malaysia untuk para pelajar yang ingin membuat revision dengan effective tanpa bersusah payah keluar dari rumah. Bak kata orang moden, semua di hujung jari aje.. :)) bagi anda yang ingin mendapatkan detail yang lebih mendalam, boleh la call atau sms pada En.Shah Omar, contact number 019-2003 521. Dia sedia membantu korang dengan tangan terbuka. :)) percayolah cakap I ni ye.. En. Shah Omar akan explain dengan detail mengenai program ini. I yakin korang akan seronok dan teruja, lebih lebih lagi mereka-mereka yang mempunyai anak anak di alam persekolahan.

Semoga info kali ini, memberikan korang pertambahan info ye.. Jumpa di entri yang lain.. Have A GREAT Day! :))

No comments:

Post a Comment